A A A K K K
для людей із порушенням зору
Колодяжненська громада
Волинська область, Ковельський район

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 25.08.2023 15:14
Кількість переглядів: 64

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля


Товариство з обмеженою відповідальністю «Волинська нафтова група»

код ЄДРПОУ 44748531

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по-
батькові фізичної особи-підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для

фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного
номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному
контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
43025, Волинська область, Луцький район, місто Луцьк, вулиця Кафедральна,
будинок 10, приміщення 10.
Тел.: (050) 768-21-68.
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи -
підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачається капітальний ремонт існуючої
автозаправної станції (АЗС) з заміною двох паливо-роздавальних колонок для видачі
нафтопродуктів та встановленням автомобільного газозаправного пункту (АГЗП) на
проммайданчику, що знаходиться за адресою: Волинська область, Ковельський район,
с. Воля-Любитівська, вул. Луцька, 1а.
До складу проектованого автомобільного газозаправного пункту (АГЗП) входять:
наземний резервуар для СВГ загальною ємністю 5 м3 , насосна установка для

перекачування СВГ, паливо-роздавальна колонка.

На автозаправній станції буде здійснюватися надання послуг по заправці
автотранспортних засобів дизельним паливом, бензином та СВГ.
Технічна альтернатива 1.
Технічною альтернативою 1 передбачається встановлення АГЗП з наземним
резервуаром для зберігання СВГ об’ємом 5 м3, насосною установкою та ПРК.

Технічна альтернатива 2.
Як альтернатива, розглядався варіант встановлення АГЗП з підземним резервуаром
для зберігання СВГ об’ємом 5 м3, насосною установкою та ПРК.

Однак встановлення АГЗП з підземним резервуаром для зберігання СВГ тягне за
собою значно більші фінансові затрати та супроводжується значним об’ємом земляних
робіт – копання котлованів, перенос існуючих та прокладення нових підземних
комунікацій і т.п. Тому технічна альтернатива 1 є більш прийнятною і більш
раціональною.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Капітальний ремонт існуючої АЗС з заміною двох паливо-роздавальних колонок
для видачі нафтопродуктів та встановленням автомобільного газозаправного пункту
(АГЗП) буде відбуватись на проммайданчику, що розташований за адресою: Волинська
область, Ковельський район, с. Воля-Любитівська, вул. Луцька, 1а.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Розміщення об’єкта планованої діяльності на інших територіях є недоцільним,
оскільки планована діяльність здійснюватиметься в межах існуючого майданчика, де
наявні інженерні комунікації, будівлі та споруди з необхідною інфраструктурою для
нормального функціонування. Земельна ділянка за територіальною альтернативою 1 за
розташуванням та функціональним призначенням відповідає намірам планованої
діяльності, відсутні принципові обмеження щодо її здійснення.
Тому територіальна альтернатива 2 не розглядається.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Метою капітального ремонту існуючої АЗС є надання послуг по заправці
транспортних засобів якісним пальним, створення додаткових робочих місць,
збільшення надходжень у місцевий та державний бюджет при дотриманні екологічних
та санітарно-гігієнічних нормативів.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої
діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
На автозаправній станції буде здійснюватися надання послуг по заправці
автотранспортних засобів дизельним паливом, бензином та СВГ.
Доставка пального здійснюватиметься автотранспортом. Злив палива з
автоцистерни передбачено крізь герметичні зливні швидкороз’ємні муфти та спеціальні
фільтри, які запобігають попаданню механічних сумішей в резервуар.
Зберігання нафтопродуктів передбачено в трьох підземних резервуарах (двох
підземних резервуарах об’ємом 10 м3 для зберігання дизельного палива та одному

підземному резервуарі об’ємом 10 м3 для зберігання бензину). Зберігання СВГ
передбачено в одному наземному резервуарі об’ємом 5 м3
.

Заправку автотранспортних засобів передбачається здійснювати за допомогою двох
паливо-роздавальних колонок (ПРК) для видачі нафтопродуктів (однієї односторонньої
ПРК потужністю 5,4 м3

/год (90 л/хв) та однієї двосторонньої ПРК потужністю 3 м3
/год

(50 л/хв)) та АГЗП комплексної поставки для заправки автомобілів СВГ.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
– по забрудненню атмосферного повітря – значення гранично-допустимих
концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів;
– по ґрунту, поверхневих та підземних водах – відсутність на них прямого впливу;
– по загальних санітарних нормах – санітарні розриви при забудові міських
територій;
– по акустичному впливу – допустимі рівні шуму.
щодо технічної альтернативи 2
Теж саме, що й до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1
– містобудівні умови та обмеження;
– розмір санітарно-захисної зони;
– протипожежні розриви між будівлями та спорудами.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за
альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Об’єкт підключений до всіх, необхідних для нормального функціонування,
існуючих інженерних мереж.
Проектні рішення в період проведення капітального ремонту та експлуатації АЗС
будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також
будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2
Теж саме, що й до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Еколого-інженерна підготовка і захист території аналогічні, як для технічної
альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1
- на геологічне середовище – відсутній;
- на повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря;
- на клімат та мікроклімат – відсутній;

- на водне середовище – утворення господарсько-побутових та зливових стоків;
- на техногенне середовище – відсутній;
- на соціальне середовище – вивчається через механізм публікації в ЗМІ та
громадських обговорень;
- на рослинний та тваринний світ – відсутній, заповідні об’єкти в зоні впливу
відсутні, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні;

- на ґрунт – незначним джерелом забруднення може стати сміття та паливо-
мастильні матеріали від роботи спецтехніки. З метою запобігання негативного впливу на

ґрунт проектом передбачається оснащення площадки контейнерами для відходів і їх
вивезення. При експлуатації об’єкту вплив можливий у випадку аварії.
щодо технічної альтернативи 2
Теж саме, що й до технічної альтернативи 1
щодо територіальної альтернативи 1
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі на території
ведення діяльності у с. Воля-Любитівська Ковельського району Волинської області.
щодо територіальної альтернативи 2 не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів
діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають
оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону
України «Про оцінку впливу на довкілля»)
Друга категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний
вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля:
- п.4 ч.3 ст.3 (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх
переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або
газоподібних) 15 кубічних метрів і більше) та зберігання та переробка вуглеводневої
сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу
центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти,
бітуму нафтового, скрапленого газу);
- п.14 ч.3 ст.3 (розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов
провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про
провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження,
реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання
діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не
справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених
Кабінетом Міністрів України).
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на
довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на
довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного
транскордонного впливу (зачеплених держав)
Транскордонний вплив на довкілля відсутній.

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з ОВД у відповідності з ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на
довкілля» No 2059-VIII від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній
громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на
довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про
оцінку впливу на довкілля».
Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом
господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського
обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу
на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також
інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час
здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання
уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування
висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності,
зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки
впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує
недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її
провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу
на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості
для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня
деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а
також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання
звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом
щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які
зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а
також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського
обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про
початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом
Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої
респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до
повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські
слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про

що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації,
що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному
веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому
органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до
планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про
оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на
довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить
процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть
розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту
господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають
зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх
персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу
на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано
відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського
обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню
до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з
оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства, рішенням про провадження даної планованої
діяльності буде висновок з ОВД, на підставі якого підприємством будуть розроблені
документи дозвільного характеру згідно вимог екологічного законодавства України, що
видається Управлінням екології та природних ресурсів Волинської обласної державної
адміністрації.
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки
впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Волинської ОДА,
43027 м. Луцьк, Київський майдан, 9, тел. (0332) 74 01 32, (0332) 778232.
E-mail: [email protected].
Контактна особа – відділ оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної
оцінки.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер
телефону та контактна особа)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь