Увага! Оголошено конкурс для призначення на посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області ради.
Оголошення про проведення конкурсу для призначення на посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області.
Місцезнаходження комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області: 45000, м. Ковель, вул. Мечнікова, 2
15.08.2018 року управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради оголошує конкурс для призначення на посади педагогічних працівників:
- практичний психолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області;
- вчитель-дефектолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області;
- вчитель-логопед комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області;
- вчитель лікувальної фізкультури комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області.
Кваліфікаційні вимоги:
- освіта вища, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія», «Фізичне виховання» (лікувальна фізкультура);
- стаж педагогічної роботи не менше трьох років.
Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі:
- копію паспорта громадянина України;
- письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
- копію трудової книжки;
- копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- письмова згода на збір та обробку персональних даних.
?
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається відділом кадрової роботи управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради: (03352) 9-02-42.
Документи для участі у конкурсі приймаються впродовж 10 календарних днів від дня опублікування оголошення (15.08.2018) за адресою: вул.. Лесі Українки,20, с. Колодяжне Ковельського району Волинської області, 45061. Електронна адреса: [email protected]
Конкурсний відбір на посаду буде проведено 30 серпня 2018 року о 13 год. 30 хв. за адресою: вул.. Лесі Українки,18, с. Колодяжне, Ковельського району Волинської області, зал засідань.
Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя лікувальної фізкультури комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- Законодавство України у сфері інклюзивної освіти.
- Концепція розвитку інклюзивної освіти.
- Основні завдання інклюзивної освіти.
- Конституційне право на освіту.
- Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
- Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.
- Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами).
Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя лікувальної фізкультури комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області з основної діяльністі ІРЦ
- Нормативно-правові документи, які регламентують комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області (далі – ІРЦ).
- Правовий статус ІРЦ.
- Основні завдання діяльності ІРЦ.
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
- Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
- Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
- Повторна комплексна оцінка дитини.
- Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
- Вимоги до фахівців ІРЦ.
- Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.
Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя лікувальної фізкультури комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області зі знання основ спеціальної педагогіки
- Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
- Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
- Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
- Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
- Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
- Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
- Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
- Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
- Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
- Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
- Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
- Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
- Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
- Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
- Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.