Новини Інклюзивно-ресурсного центру
Школа молодого асистента вчителя/вихователя є дієвим інструментом надання методичної допомоги у розв’язанні першочергових практичних завдань, у подоланні труднощів, із якими зустрічається молодий педагог, у формуванні професійних компетентностей, які відповідають сучасним вимогам педагогічної науки і практики, підтримка педагогічної наснаги, бажання творчо і плідно працювати. Чергове засідання школи відбулося на базі Любитівського ліцею за участю педагогів Любитівського, Дрозднівського ліцеїв, Білашівської, Рокитницької та Мощенської гімназій, а також ЗДО "Журавлик" с. Колодяжне та ЗДО с. Мощена.
Під час заходу присутні асистенти спільно з фахівцем ІРЦ Інною СКЛЯРЕНКО опрацювали питання підготовки та проведення моніторингу розвитку дітей з ООП в інклюзивних класах і групах закладів освіти. Ознайомились детально з формою та змістом протоколу результатів моніторингу.
Асистент вчителя Білашівської гімназії Олександр ШЕМЕТ поділився досвідом моделей співпраці вчителя та асистента вчителя.
В ході засідання учасники брали участь у практичному кейсі на тему: "Роль асистента вчителя в інклюзивному класі: основні функції і завдання, форми співпраці", який підготувала вчитель-дефектолог ІРЦ Аліна ПОГОСЯН. Педагоги мали можливість обговорити кожну функцію та поділитись власним досвідом її реалізації у процесі роботи.
Практичні рекомендації щодо створення і оформлення портфоліо вчителя та портфоліо учня надали асистенти вчителя Любитівського ліцею Антоніна ПОЛІЩУК та Надія ШАЙНЮК.
Директор ІРЦ Тетяна ДЕМЧУК презентувала присутнім зміст професійної компетентності асистента вчителя та показала ефективні шляхи до підвищення його кваліфікації та самоосвіти.
Засідання пройшло у теплій, дружній атмосфері. На завершення усі учасники обговорили нагальні питання та висловили свої пропозиції щодо подальшої співпраці з Інклюзивно-ресурсним центром.
Щиро дякуємо адміністрації Любитівського ліцею імені Лесі Українки в особі Віти ЧУЛЬ за забезпечення належних умов для проведення заходу.
Інформація ІРЦ