Чи потрібно змінювати документи після перейменування вулиць?
Фізичні особи
Зміна назви вулиці нічого не змінюватиме для її мешканців – усі документи за старими адресами залишаться чинними та не потребуватимуть заміни. Так, у разі перейменування мешканці вулиці не матимуть жодних фінансових витрат, бо замінювати документи на майно чи землю, оновлювати прописку не потрібно Усі документи за старими адресами (вулицями) є чинними та не потребують заміни чи отримання нового документа. Не передбачено обов'язку і щодо оновлення відомостей про проживання (прописку). Перереєстрація місця проживання особи може відбутися під час заміни паспорта, вклеювання нових фотокарток, зміни прізвища тощо, тобто коли в особи виникне потреба.Зміна поштової адреси не є підставою для того, щоб переробляти свідоцтво на право власності. Корективи вносяться лише під час купівлі, продажу нерухомості, оформлення спадщини тощо. Так само при зміні назви вулиці не потребують термінового переоформлення документи, видані архітектурою та відділом земельних ресурсів.
Юридичні особи
У юридичних осіб ситуація складніша, адже згідно чинного законодавства зміна назви вулиці на якій розташоване підприємство є зміною його місцезнаходження. Якщо в установчих документах юридичної особи містяться відомості про її місце реєстрації, така юридична особа повинна внести зміни до установчих документів. Також юридична особа повинна: внести зміни до договорів, повідомити контрагентів, банківські установи, виготовити нову печатку та бланки тощо. Підприємці мають внести зміни до Єдиного державного реєстру, якщо в інформації про їхню фізичну особу містяться відомості про її місце реєстрації
Рішення про перейменування вулиць Колодяжненської територіальної громади