Щодо моніторингу якості надання адміністративних послуг.
Міністерство цифрової трансформації в межах компетенції звертається з
проханням посприяти й долучитися до інформування населення про можливість
оцінювати сервіс у центрах надання адміністративних послуг.
Відповідно до підпункту 2 пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 серпня 2021 року No 864 «Питання організації моніторингу якості надання
адміністративних послуг», якою затверджено Порядок проведення моніторингу
якості надання адміністративних послуг та оприлюднення інформації про
результати моніторингу якості надання адміністративних послуг, Мінцифри та
ДП «Дія» спільно з компанією ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» у період з листопада
по грудень 2021 року проводило пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності
суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в центрах надання
адміністративних послуг (далі - ЦНАП).
Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами
найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити
рівень державного сервісу.
Ми прагнемо, щоб якомога більше українців дізналися про нову можливість.
Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити
обслуговування в державних органах. Саме для цього ми створили відеоролики
для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим?
Розкажіть, будь ласка, про останній».
Відео розміщено за посиланням: https://cutt.ly/lT7BeSw. Хронометраж
відеороликів — 28 та 15 секунд. Національна рада України з питань телебачення
і радіомовлення визнала 2 відеоролики соціальною рекламою:
https://cutt.ly/lIim2V8.
Мета кампанії — проінформувати громадян про змогу залишати відгуки та
ділитися враженням про сервіс у ЦНАП. Також довести населенню, що їхня думка
важлива та буде врахована для покращення роботи ЦНАП. Період інформаційної
кампанії: від 1 лютого 2022 року до 1 червня 2022 року.