Колодяжненська громада
Волинська область, Ковельський район

Інклюзивно - ресурсний центр інформує.

Дата: 13.09.2021 16:32
Кількість переглядів: 709

       Фото без описуВідповідно до плану роботи  КУ « Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради у період з  7 по 9 вересня 2021 року проходили інструктивно – методичні наради для педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти  з питань організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у закладах освіти у 2021-2022 навчальному році.

         Фахівці інклюзивно-ресурсного центру ознайомили педагогів з новими нормативно-правовими документами, які регулюють навчальний процес з особами з особливими освітніми потребами.

        У межах реалізації  Національної  стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 366-р, пріоритетними завданнями залишаються створення рівних можливостей та вільного доступу до освіти, задоволення особливих освітніх потреб усіх учасників освітнього процесу, створення інклюзивного освітнього середовища.

         Необхідними умовами формування інклюзивного середовища в закладах  освіти є подолання соціальних та психологічних бар’єрів, впровадження педагогіки партнерства, створення універсального дизайну та розумних пристосувань.

        Згідно рішення уряду у 2021-2022 навчальному році удосконалено організацію інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти. Відповідні зміни внесені Постановою КМУ від 28 липня 2021 року № 769 «Про затвердження порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти»,  яка набере чинності з 1 січня 2022 року.

        Спільно з педагогами опрацювали методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році.

         Фахівці ІРЦ звернули  особливу увагу присутніх педагогів на якість складання індивідуальної програми розвитку дитини, метою якої є забезпечення індивідуалізації освітнього процесу конкретної дитини шляхом адаптації та/або модифікації навчального матеріалу, створення відповідного освітнього середовища, методів навчання тощо. 

         На нараді педагоги ознайомилися з критеріями (типологіями) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнями їх підтримки в освітньому процесі.

        У своїх виступах, представники закладів освіти, наголошували, що в організації інклюзивного навчання важливою є співпраця всіх учасників освітнього процесу, а також чіткий розподіл ролей і обов’язків, зокрема між вчителем (вихователем) та асистентом вчителя (вихователя), що важливою запорукою успіху є участь батьків та співпраця з ними.

       Досвідом роботи з присутніми поділились:  Савчук А.Л., асистент вихователя ЗДО с. Поворськ, Бенесько Н.В., асистент вчителя ООЗ«НВК»ЗОШ  І-ІІІ ст.- гімназія смт. Голоби, Халецька Г.М., асистент вчителя ЗЗСО «Дрозднівський ліцей».  

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь