Онлайн - семінар в ІРЦ.
Виважене, ефективне навчання приносить користь усім учням. Однак для учнів з особливими освітніми потребами необхідна додаткова, а іноді й спеціальна підтримка в навчанні, яка допоможе їм брати повноцінну участь у заняттях і реалізувати свій потенціал. Вчителям необхідно вміти адаптувати й модифікувати навчальні матеріали відповідно до особливих освітніх потреб даної категорії дітей.
З цією метою 21-23 грудня відбувся онлайн-семінар "Як підтримати учнів з особливими освітніми потребами . Адаптації середовища, стратегій , завдань і оцінювання." Учасники семінару - педагогічні працівники закладів освіти Ковельського району (118 учасників), які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами розглянули такі питання:
-
Які адаптації та модифікації у навчанні і для чого вони потрібні (Демчук Т.М., директор ІРЦ);
-
ІПР як документ реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учня з особливими освітніми потребами (Матвійчук К.Ю., практичний психолог ІРЦ);
-
Система та критерії оцінювання учнів з особливими освітніми потребами (Ткачук Л.О., вчитель-дефектолог ІРЦ);
-
Психолого-педагогічні стратегії у роботі з дітьми , адаптації та модифікації навчальних матеріалів.
Досвідом роботи з даного питання поділились вчителі інклюзивних класів: Андрусик Л.В., вчитель англійської мови закладу освіти с. Козлиничі, Коваль Т.В., вчитель початкових класів ЗЗСО с. Старі Кошари, Борисюк Н.І., вчитель української мови та л-ри ЗЗСО смт. Голоби, Яструб С.М., вчитель математики ЗЗСО с. Рокитниця, Гнатюк О.В., вчитель початкових класів ЗЗСО с. Уховецьк, Музичук З.М., вчитель початкових класів ЗЗСО с. Підріжжя.; практичні психологи - Дешко В.В., Трофімова К.А., Кузьмич О.А.
Дякуємо усім учасникам онлайн-семінару за участь і особливо педагогічним працівникам, які поділились досвідом своєї роботи.