Щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 5-7 класів НУШ в 2024/2025 навчальному році
Із 2024/2025 навчального року стартує новий етап реформи НУШ, який
передбачає впровадження циклу базового навчання у 7-х класах закладів
загальної середньої освіти. Цей етап потребує ґрунтовної підготовки вчителів,
яка включає опрацювання нормативних документів та добір дієвих
педагогічних інструментів. До початку нового навчального року відбулись
зміни в процедурі оцінювання результатів навчання здобувачів освіти 5-7
класів НУШ. Нова система не лише дозволяє вчителям забезпечити об'єктивну
та прозору оцінку знань і навичок учнів, а й робить освітній процес більш
цікавим та мотивуючим. Як адаптувати методи оцінювання до нових реалій? Як
забезпечити рівні можливості для всіх учнів у процесі оцінювання? Як
проводити записи в класних журналах? Ці та багато інших запитання було
розглянуто на консультативному заході на тему «Оцінювання результатів
навчання здобувачів освіти у 5-7 класів НУШ в 2024/2025 навчальному році»,
який відбувся 17 вересня 2024 року, в режимі онлайн на платформі
сервісу відеоконференцій Google Meet.
Спікер заходу – Лариса Дятел, консультант Центру професійного
розвитку Колодяжненської сільської ради, прокоментувала актуальну
нормативно- правову базу щодо критеріїв та шкали оцінювання знань, вмінь та
навичок здобувачів освіти, підготувала вибірковий огляд здійснення
оцінювання результатів навчання з окремих освітніх галузей.
Учасники заходу, заступники директорів з навчально-виховної роботи
ЗЗСО, обговорили важливі теми, що стосуються оцінювання результатів
навчання, вироблення системи оцінювання кожним закладом освіти зокрема.
Інформаційні матеріали онлайн зустрічі надіслано на електронні адреси шкіл
для подальшого використання в роботі.
Інформація Центру професійного розвитку педагогічних працівників