Особливості організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024-2025 навчальному році
«Особливості організації освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами у 2024-2025 навчальному році» – за такою назвоювідбулась інструктивно-методична нарада для педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням, яку організували фахівці інклюзивно-ресурсного центру Колодяжненької сільської ради.
У ході наради розглянули ряд важливих та актуальних питань, зокрема:
Тетяна Демчук, директор ІРЦ ознайомила учасників з Національною стратегією розвитку інклюзивного навчання на період до 2029 року та нормативно-правовими аспектами організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році.
Катерина Кравчик, фахівець ІРЦ, висвітлилатему: «Психологічна травма дітей, які стали свідками психотравмуючих подій, як фактор виникнення особливих освітніх потреб та способи їх подолання».
Корисні поради педагогам щодо сладання Індивідуальної програми розвитку для осіб з ООП у закладі загальної середньої освіти надала Ольга Гелецька, фахівець ІРЦ, а співдоповідач олена Місюра, асистент вихователя ЗДО «Калинонька» смт. Люблинець, розповіла про особливостістворення індивідуальної програми розвитку у закладі дошкільної освіти.
Про корекційно-розвиткові заняття, як складову реалізації індивідуальної освітньої траєкторії осіб з ООП та підходи до планування виступила Інна Скляренко, фахівець ІРЦ.
Питання «Підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами. Методичні рекомендації» розкрила фахівць ІРЦ Людмила Ткачук.
На завершення педагоги мали можливість поставити низку запитань та отримати вичерпні відповіді на них.
Колектив центру дякує усім педагогічним працівникам закладів освіти за участь у інструктивно-методичній нараді.
Інформація ІРЦ