Колодяжненська громада
Волинська область, Ковельський район

Увага! Оголошено конкурс для призначення на посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області ради.

Дата: 11.12.2018 16:12
Кількість переглядів: 277

Фото без опису

Оголошення про проведення конкурсу для призначення на  посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області.

Місцезнаходження комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області: 45000, м. Ковель, вул. Мечнікова, 2

 

11.12.2018 року управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради оголошує конкурс для призначення на  посади педагогічних працівників:

  • практичний психолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області;
  • вчитель-дефектолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області;
  •  вчитель-логопед комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області;
  • вчитель-реабілітолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області.

Кваліфікаційні вимоги:

  • освіта вища, не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст  за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія», «Фізичне виховання» (лікувальна фізкультура)
  • стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 

Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі:
 

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі, до якої додається резюме у довільній формі;
  • копію трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту із додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • письмова згода на збір та обробку персональних даних.

?

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надається відділом кадрової роботи управління гуманітарної сфери виконавчого комітету Колодяжненської сільської ради: (03352) 9-02-42.

 

Документи для участі у конкурсі приймаються впродовж 10 календарних днів від дня опублікування оголошення (11.12.2018) за адресою: вул.. Лесі Українки,20, с. Колодяжне Ковельського району Волинської області, 45061.  Електронна адреса: [email protected]

 

Конкурсний відбір на посаду буде проведено 26 грудня 2018 року о 10 год. 30 хв. за адресою: вул.. Лесі Українки,18, с. Колодяжне, Ковельського району Волинської області, зал засідань.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

 

  1. Законодавство України у сфері інклюзивної освіти.
  2. Концепція розвитку інклюзивної освіти.
  3. Основні завдання інклюзивної освіти.
  4. Конституційне право на освіту.
  5. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
  6. Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.
  7. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами).

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області з основної діяльності ІРЦ

 

  1. Нормативно-правові документи, які регламентують комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області (далі – ІРЦ).
  2. Правовий статус ІРЦ.
  3. Основні завдання діяльності ІРЦ.
  4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
  5. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
  6. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
  7. Повторна комплексна оцінка дитини.
  8. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  9. Вимоги до фахівців ІРЦ.
  10. Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду практичного психолога, вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Колодяжненської сільської ради Ковельського району Волинської області зі знання основ спеціальної педагогіки

 

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
  2. Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
  3. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  4.  Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  5. Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
  6.  Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
  13. Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
  14. Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
  15. Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  16. Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  17. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
  18. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
  19. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
  20. Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь